keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

olin kipee :(

pyydän anteeks etten oo saanut viekään otettua kuvia mun uusista housuista, paidasta jotka ostin joku varmaan puol kuukautta sitten, ja sitten mun nyt uudesta takista ja sorteista kuvia, koska oon kipee. sain sunnuntiana ruokamyrkytyksen ( kiitos nimeltämainitsematon ravintola  ettei kenellekkään tule esim, lempiravintolaansa tai ruokaansa ennakkoluuloja että tuleeko nyt tauti vaiei ) ja sit maantantaina tuli vie kuumetta. eilen oli vaan röhää ja nyt sitten vie vähän röhätys, mutta se ei haittaa. tänään olin koulussa ja oli rentopäivä ku oli semmone tyberä kengurupäivä. mut siis sinänsä ihan kiva päivä kuitenki. ja ps. kamerasta akku loppu ja seki pitäs sitte hoitaa. houstu pitäs tehä , pitäs tehä pääsiäiskranssin pohja ( kyllä saattin mamman kaa ihana idea. tehää vaan pohja siihe kranssi , ostetaan tipuja ja sitte ainaku syö esim kinderin sieltähä tulee se semmone roina, nii sitte liimaa senvaan siihe kranssii! eipä jaa  lelut pyöriin mihinkää ja se on varma sikasiisti! ) nyt tänää sokoselle kolme+yksi päiville katteleen ja ostaan uuniburrittoiihn täytettä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti