sunnuntai 22. tammikuuta 2012

just in love

otsikko kusee.

mut hei oli aivan ihana taas tassutella lumessa villasukilla! rakastan sitä! se jäädyttää ja sitten tulee semmonen ahhh <3 mut hei se ei kannata ilman saunaa! jalat oli ihan jäässä ku oli niiiin paljo lunta. me tehään keittiöremppaa ja iskä poraa kamallalla poralla josta lähtee hirvee ääni! mut tulleepa sitte muute hieno keittiö! laitan siitä kuvii ku se on valmis!

mulla on ensviikonlauvnataina bartyyt <3<3 ja sinne tulee kai vaan kaikkii himo tyyppei! en oo kyl kertonu porukoille että sinne tulee pari poikaaki kai. jaa-a no ei se haittaa ku oli vappunaki! hei tässä kuvia lumesta , jaloista ja mun ihkupikhu kynsistä! kesosta lohkes jo pala mut hei ei se haittaa!

tulipa hassusti nää kuvat! eka kynnet sitte jalka+jalka ja sitte toiset kynnet! no ihan sma!

tein tälläset ihkut ruudukko kynnet!!
                                           jalkani.. uhah <3
                                                   jalat - lumi
                                            tosssa noi vie paremmi! eli pikkurilli & nimetön hienoimmat

4 kommenttia:

  1. kylläpäs kerroit äitille ja iskälle et ne pojatki tulee xd

    VastaaPoista
  2. varmaa sulla on noi helmet kynnet ! tsekkaa mun blogiiaaaa www.estertrying.blogspot.com et varmaa tiiä kuka oon :D

    VastaaPoista
  3. jaa mun kynnet helmet? ne on vaa nysät! mut mä laitoin ne hianosti <3 ja kyl mä tiedän kuka sä oot xD

    VastaaPoista