maanantai 30. tammikuuta 2012

se ois kiire..

tajusin että mun elämä on yhtä kiirettä! juoksua bussista toiseen ja läksyjen ja kaiken muun randomin tekemistä! tänään oli kuvis ehin olla taas noin tunnin kotona ku oli puol neljää koulua <3 huomenna on ilmasutaito ehdin olla taas noin tunnin kotona ku koulu loppuu kahelta ja bussi lähtee puol neljä.. en ehi ees tiedotustiimin kokoukseen joka ketuttaa ihan hulluna! sitten keskiviikko. no seon vapaa ( vapaa eli minun oma päiväni ) . torstaina ehdin olla noin VARTIN kotona ku on kolmeen koulua , tidlakerho ja sitten vie partio huhhu! sitten perjantai no seon vapaa taas mutta sitten on nyt tänä perjantaina teemapvätiimin kokous joka on kivaa! oon onnistunu nähtävimmin änkee itteni joka paikkaan :dddd no eikai tässä pitäs valittaa iteppä oon harrastukseni valinnu! kiiirettä pukkaa ku pitäs päättää valinnaiset jokka oon varmaa jo kyl päättäny eli köksä ranska ja nuori&yrittäjyys.. mut sitte ois niitä kokeitaki! pitäs saada seiska kunnialla läpi ja kasi sitten kesän jälkee kunnialla alkuu! voi elämä tää on kivaa <3
                                                      porukat oli ostanu jotain tosi tyttömäistä mulle!
                                                               se on herätyskello!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti